۲روز به موعدمه بیاین از علائماتون بگین

۵ پاسخ

اصلا به علائم دل نبندید🙄

من دوروز گذشته حالت تهوع دارم

والا من درد پریودی میگیره ول میکنه هرازگاهی تخمدان هام درد میکنه و کمر درد دارم ۷روز از موعدم گذشته روز سوم بیبی چک زدم منفی شد الان ۷روز گذشته نمیدونم چیه تکلیفم هنوز با خودم مشخص نیست

من سه روز مونده بی بی هام هاله داره معدم سنگینی میکنه گاهی سینه درد دارم حالت تهو اینا

من امشب موعدم شد دیگ کمر درد زیر دلم میگیره ول میکنه از غروب درد پریودی می‌آمد سراِغم و میرفت شکمم میخندم زیر دلم درد میگیره حالتهوع داشتم ترشح دارم سفید رنگ شیری همش دازم زیر دلم ی طرف میگیره تخمدان هام بنظرت چیه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهشتم بارداری