۶ پاسخ

ها مامان فندق چیزی نیست

عزیزم اصلا تکون نخورده یا تکون ریز داشته؟؟

انشاللا چیزی نیس. وای خیلی بد هست ادم استرس میگیره

نگران نباش چیزی نیست ان شا الله

انشالله سالمه

ایشالا که چیزی نیست🩷

سوال های مرتبط

مامان دلبرکوچلو🧿🧸 مامان دلبرکوچلو🧿🧸 روزهای ابتدایی تولد