۳ پاسخ

اوتمیل درست کن براش نصف گردو له کن بریز داخل بخوره تو فرنی ام میتونی بریزی

من موز. له میکنم بهش مغزیجات میزنم میدم میخوره میتونی به اینا خامه صبحانه. یا سرلاک هم اضافه کنی

اوتمیل بده بهش

سوال های مرتبط

مامان آرسین💙🐣 مامان آرسین💙🐣 ۱ سالگی
مامان آینور 💗 مامان آینور 💗 ۱۱ ماهگی
مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری