كسى به بچش شربت كوريزان سرماخوردگى داده؟

۳ پاسخ

اره من هم دردو تب دادم هم سرماخوردگی

اره گلم

آره من دادم ولی دوز کم چون دکتر کفت این شربت برای دوسال به بالاس

سوال های مرتبط

مامان بچه هام مامان بچه هام ۲ سالگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان بنیتا و دیانا مامان بنیتا و دیانا ۲ سالگی
مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی
مامان سامیار و داریوش مامان سامیار و داریوش ۱ سالگی
مامان نیکان و نلین مامان نیکان و نلین ۱ سالگی
مامان نیکان و نلین مامان نیکان و نلین ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری