کدوم شیر خشک وزنگیری خوبی داره

۸ پاسخ

اول اینه بسازه بهش
اما اس ام آ
و اپتامیل خارجی
ایرانی ها کیفیت ندارند اصلا
اما خوب به خیلی بچه ها هم نیستیم

پراپتامیل هم وزن گیری خوب داره هم بچه باهاش یبوثت نمیشه و اذیتم نیس

فقط نان

هر شیرخشکی بهش بسازه و بخوره کامل

نان خیلی خوبه ولی دادم لیام یبوست شد ، الان ببلاک میدم وزن دهیش عالیه

نان چون هضمش یکم سختره توصیه نمیشه ولی وزن دهی عالی داره مونده به بچت که با بدنش سازگار باشه یا نه و اپتامیل پرونوترا میدم عالیه هم هضمش راحته هم وزن دهیش

من نان میدم خوبه

نان اوپتی پرو اگ بسازه بهش وزن دهیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۸ ماهگی