سلام برای مدفوع نکردن و دل پیچه چی ب بچه هاتون میدین

۳ پاسخ

قطره پدی لاکت و دایمتین ۸قطره

قطره پدی لاکت من میدم به پسرم خیلی خوب

والا ما ی دارو عطاری میدیم بش میگیم گل زرد البته به زبون محلیمون ی چی دیگس اسمش یعنی اب رو اتیشه خیلی خوبه ادم بزرگاام مصرف میکنن

سوال های مرتبط

مامان تابان مامان تابان ۱۲ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۸ ماهگی
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی