آمپول انوکساپارین درهفته های بالا چجوری دور ناف میزنید اذیت نمیشید؟

۴ پاسخ

فکر کنم با پوستت رو با دو انگشت بگیری و امپول بزنی

منم میزنم سخته به بازو میزنم

نه اذیت نمیشیم
زیر جلدی داخل شکم نمیره که

لعنت به آنوکسا

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری