۵ پاسخ

من میزنم مرسی که گفتی❤️

سلام عزیزم منم مثل شمام تو پستات دیدم ۵هفته و ۵ روز رفتی سونو واژینال قلب نشنیدی کی رفتی ک قلب تشکیل شده بود منم نگرانم🥺

من تا حالا سه مدل زدم
اینا هم درد داره برام
کلا این امپول ها انگار درد و کبودی رو داره

وای من 7 تا داشتم چقدر دردناکه خداروشکر تموم شدن

امپول چیه؟

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💞نیهان 💞 مامان 💞نیهان 💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مانیسا و پسری مامان مانیسا و پسری هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری