من میزنم مرسی که گفتی❤️
سلام عزیزم منم مثل شمام تو پستات دیدم ۵هفته و ۵ روز رفتی سونو واژینال قلب نشنیدی کی رفتی ک قلب تشکیل شده بود منم نگرانم🥺
من تا حالا سه مدل زدم
اینا هم درد داره برام
کلا این امپول ها انگار درد و کبودی رو داره
وای من 7 تا داشتم چقدر دردناکه خداروشکر تموم شدن
امپول چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.