دوستان چ خوشبو کننده ای به نوزادتون میزنید؟

۷ پاسخ

نوزاد خودش خوش بوعه😅

از بوی نوزاد بهتر آخه، بخصوص از حموم بیاریش

وایی چه خوش بو کننده ای
😍عطر خودش بهترین عطر دنیاست دارم لحظه شماری میکنم برا بوی زیر گردنش

بوی خودش بوی بهشته

بوی نوزاد بهترین بو هستش

هیچی نزن حساسیت میاره.خودش بوی شیر میده خیلیم نازه بوش.فقط بشینی بوش کنی.میتونی لباساشو با مایع لباسشویی کودک بشوری که بوی ملایمی داره

هیچی

سوال های مرتبط

مامان 🙂🙂😄😄 مامان 🙂🙂😄😄 ۱۵ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی