۲ پاسخ

من میدم ن تلخ نیست من ازش خوردم فقط شیرین نیست انگار بادوم درختی میخوری

بله تلخه برا بچه های حساسیت داره رژیمیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی