فردا ازمایش قند دارم دعا کنید چیزی نباشه

۳ پاسخ

ایشالله هیچی نیست

استرس نداشته باش انشاالله که بسلامتی🧡

اصلا سخت نیس استرس نداشته باش عزیزم

سوال های مرتبط