۱۱ پاسخ

انشالله همه چی خوبه

سلام عزیزم ... من فردا میرم انشالله.

منم امروز دادم دعا کنید مادران

توکل ب خدا
انشالله اوکی هس همه چی🥰

انشاالله خیرن

ایشالا سالمه همه‌چیز

منم الان دادم تا ۹ و نیم و ۱۰ و نیم

انشالله ک خوبه

انشالله چیزی نباشه منم الان دادم باز تا۱۰ونیم بعدی

ایشالله چیزی نیست

انشالله همه چی اوکی باشه منم دوروز ديگه دارم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری