۲ پاسخ

وای منم خیلی دل نازک شدم یعنی قبلا هم بودم الان افتضاح تر شدم

به خاطر هورمون هست عزیزدلم آدم دل نازک میشه 🥺🥲

سوال های مرتبط

مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی