۴ پاسخ

😂اینم جدید بود، چرت گفتن چرا انقد برا بعضیا عادی شده
ن بابا چ کولیکی،همه دوران بارداری حساستر میشن و بیشتر گریه میکنن.شاید بزرگتر ک شد یکم تو روحیش تاثیر بزاره ولی چ ربطی ب کولیک داره اخه

عزیزم هورمونامون ریخته به هم
منم خیلی گریه میکنم سر چیزای الکی و پوچ
حتی واسه یه فیلم ساعت ها زار میزنم

وای وای بخدا منم انقد الکی گریه میکنم حالم گرفتس از خونمون بدم میاد

اره من الان نزدیک یک ساعته دارم گریه میکنم🥲
بمیرم برای بچم ولی واقعا دست خودم نیست

سوال های مرتبط