۸ پاسخ

توی ایران فقط NAN HA 1و ALFAMINO فراخوان زدن . اون هم فقط یک سری تولید رو ، تاریخ انقضا ش رو اعلام کردن

واااااا🫠

شایعه هست
این برا نان هست
نان رو میخان جمع کنن

بچه من فقط اپتامیل می‌سازه بهش

واقعا کجا دیدی پس چی بدیم بچه هامون

منم خبرشو توی گوگل دیدیم
شیرخشک نان هم می‌خوام جمع کنن

فک نکنم من امشب دوتا گرفتم

فعععک نکنم

سوال های مرتبط

مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی