کسی هم هفته من هست ولی تهوع داشته باشه

۴ پاسخ

خدارو شکر که تهوع داری علائم بارداری یعنی هورمونا درست ترشح میشن من نداشتم آخرم بخاطر کمبود پروژسترون کلی شیاف و استراحت مطلق شدم

گاهی دلم سنگین میشه ولی نه خیلی جدی یا شدید

اره من از رو بالا اوردن فهمیدم که باردارم

من ازهمون اول تهوع داشتم گلی مثل شما

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣 مامان نویان🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان سِـلینَک🧚🏻‍♀️ مامان سِـلینَک🧚🏻‍♀️ هفته چهلم بارداری