خانما میشه داخل فرنی پسرم شکر بریزم

۶ پاسخ

باشه نمیزنم

ننننن

نه اصلاً شکر و نمک تا یک سالگی ممنون

ن عزیزم

ن گلم واس چی بریزی اون ک طعم ها رو نمیشناسه

نه بعضیا یکم نبات میزنن که همونم میگن نزنید بهتره بچه زیر یکسال نباید بخورع

سوال های مرتبط

مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی