سلام خانما از الان میشه پودر لیدی میل بخورم خییییلی ضعیف شدم

۲ پاسخ

باس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁
@avinashap11

ن عزیزم دکتر از ۳۰ هفته ب. بعد بهت میده ک بچه وزن بگیره طبیعی تا ۲۰ هفته و ۲۴ هفته ممکن اینجوری باشی بعدش خوب میشی کم کم میتونی چیزا خوب بخوری ک حالت خوب بشه قرص میخوری ویتامین و آهن و اینا رو‌؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان آرن و توت فرنگی🍓 مامان آرن و توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری