میبینی که روش نوشته پایان هشت ماهگی
الان کلا بهش سرلاک نده چون سرلاکا از پایان ۶ماه شروع میشن الان همون فرنی ساده باآرد برنج بده
عزیزم سرلاک گندم خیلی سنگینه معمولا از پایان ۷ماهگی میدن
خودت آردبرنج بگیرفرنی شروع کن من الان دارم فرنی میدم بهش
برای شروع خوب نیس
یکماه دیگه بهش بده
الان ساده بگیر با برنج هست
پایینش زده از پایان ۸ماهگی الان مناسب نیس
برای شروع نه
ولی کلا خوبه داشته باشی
الان بازش نکن
ساده میگرفت بهتر بود
نگا میوه داره زوده برا ۴ماههه حداقل بالا ۷ماه باید بدی
چند خریدی عزیزم
دکتر بهم گفت الان شروع کن غذا دادن یعد دو هفته سرلاک بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.