۴ پاسخ

با پیاز و ادویه اب پز میکنم خووووب که پخت استخوناشو جدا میکنم بقیشو همینجوری میدم میخوره اتفاقا خیلی هم دوست داره

من اول پاکشون میکنم بعد یه بار میزارم بجوشن آبشون رو دور میریزم یک بار دیگه میشورم پیاز و ادویه و زرچوبه میزنم میزارم بپره بعد گوشتش رو میدم دخترم دوس داره بقیهراش هم از صافی رد میکنم میزارم یخچال میندازم تو سوپاش

عصاره پای مرغ رو به پسرم میدم

لطفاً تاپیک قبلی جواب بدین

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی