سلام من می‌تونم هویج بخورم مشکلی نیست

۷ پاسخ

ن عیب نداره نوش جونت

هویج ویتامین آ داره خوردنش توصیه نمیشه خطرناکه

هویج بخور آبش زیاد خوب نیست

اره میتونی فقط اب هویج در مقدار زیاد ضرر داره

بله میتونین بخورین

بنظرم نه.

نوش جونت
بله میتونی ولی مقدار زیادش ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان آرسام 💙 مامان آرسام 💙 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان ویرا &آیرا مامان ویرا &آیرا ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی