۴روز زودتر از موعدم پریودشدم🚶🚶
.
.
.
بازم نشد❤️‍🩹

۵ پاسخ

عزیزم به خودت استرس وارد نکن، این یه موضوع طبیعیه. اگر بی خیالش بشی (یعنی منتظر نباشی و روزهات رو چک نکنی) و بدون استرس فقط رو کیفیت رابطه ت با همسرت تمرکز کنی زودتر نتیجه می گیری.

ای بابا عب نداره امید اتو از دست نده عزیزم ❤️

انشاالله ماه بعد بارداری عزیزم منم ماه پیش زودتر شدم الان زیر دلم درد می‌کنه حالت تهوع و....دوباره می‌خوام پریود

اشکال نداره گلم هرچیزی یه حکمتی داره....

😞عیب نداره امیدت ب خدا باشه ❤️

سوال های مرتبط

در انتظار پناه کوچولو🥹 در انتظار پناه کوچولو🥹 قصد بارداری
مامان ارشا مامان ارشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مریم مریم قصد بارداری
مامان دو جوجه مامان دو جوجه هفته ششم بارداری