خانما میشه سینه مرغ نزاریم تو سوپ ؟

۶ پاسخ

ما اصلا نه مرغ میزنیم نه گوشت! فقط برا نویان گوشت مرغ با قرمز میزنم چون زیاد نمیخوره همراه سوپ مجبور میشه بخوره وگرنه بدون مرغ و گوشت میپذیم همیشه

پای مرغ بذار

آره اتفاقا خوشمزه تر میشه

اره هرچی دوست داری بریز

اره چرا نشه من هیچوقت نمیریزم فقط آب مرغ

خب با گوشت چرخی درست کن

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وششم بارداری