الان من دوهفتس درگیرم هیچی مثل رانی هلو وگل محمدی توی ماست جواب نداد واسم البته انجیرم زیاد خوردم
همه چیزمون مشترک بود زایمان سختمون بخیه های بیخودمون شقاق ویبوست😬😬😬😬
خوشم میاد من وتو بلانموند سرمون نیادا😑😑😑😑😑😑😔
درخواستمو قبول کن عزیزم که برات پیام بفرستم
منم پماد میزنم یذره بهتر میشه باز بخاطر یبوستم بدتر میشه 🫤
من دیروز رفتم دکتر متخصص بهم قرص و پماد و پودر داد جواب دادن خداروشکر اگه میخوای برات عکساشونو میفرستم از داروخانه بگیر استفاده کن عالین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.