برا شقاق مقعدی و یبوستم چیکار کنم 🥲

۶ پاسخ

الان من دوهفتس درگیرم هیچی مثل رانی هلو وگل محمدی توی ماست جواب نداد واسم البته انجیرم زیاد خوردم

همه چیزمون مشترک بود زایمان سختمون بخیه های بیخودمون شقاق ویبوست😬😬😬😬

خوشم میاد من وتو بلانموند سرمون نیادا😑😑😑😑😑😑😔

درخواستمو قبول کن عزیزم که برات پیام بفرستم

منم پماد میزنم یذره بهتر میشه باز بخاطر یبوستم بدتر میشه 🫤

من دیروز رفتم دکتر متخصص بهم قرص و پماد و پودر داد جواب دادن خداروشکر اگه میخوای برات عکساشونو میفرستم از داروخانه بگیر استفاده کن عالین

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد