سونو رشد هفته 28 خوبه یا 32 بریم ؟

۷ پاسخ

من۳۲رفتم

۲۸ برو تا اگه کمبود وزن باشه بتونی برطرفش کنی البته یبارم اخرا میفرستن زود بری بنظرم ارزش داره پولی نیست مقابل سلامتی بچه

من دکتر گفت هفته بعد برم

منی ک هنوز نرفتم دکترم گفته ۳۴هفته برم

۳۲ آخرش بنظرم ۳۰ یا ۳۱ برو منم میخوام ۳۱ برم

از رو تجربه مامانای گهواره فک کنم ۳۰ هفته خوب باشه

۳۲ بهتره ، منم نمی‌رم تا ۳۱ حدقل .
۲۸ که وزن جنین کلا یکم کم هست دگ استرس بهمون میدن ، دوباره میگن ۳۲ باید بیای .

سوال های مرتبط

مامان Arkan👶🏻 مامان Arkan👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بچه خوشگل مامان بچه خوشگل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان گردالی من🐣 مامان گردالی من🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری