بچه هااا سونو رشد کی بدم خوبه؟ 28 - 30یا 32؟

۱۰ پاسخ

برا من دقیقا ۲۸ هفته نوشته

من امروز دادم
یدونم ۳۶/۳۷

زیر 31 هفته نرو الکی استرس میدن بهت

من 34 دادم

۳۲ هفته

۳۲بده

آخریش کی دادی؟

من ۲۹هفته دادم گفتن بازم۳هفته دیگه باید تکرار کنی
بنظرم بزار همون ۳۲هفته
تواین وضعیت گرونی چقد دادم سونو
حالا دکتر میگه بازم باید انجام بدی ☹️😕

از 30هفته به بعد

۳۱ ۳۲ بهتره

سوال های مرتبط

مامان دانیال مامان دانیال ۱ ماهگی
مامان بچه خوشگل مامان بچه خوشگل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان لیمو👼🏻🍋 مامان لیمو👼🏻🍋 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان آلما🎀🍭 مامان آلما🎀🍭 هفته سی‌وششم بارداری