۸ پاسخ

میزاشتی صبح می‌زدی بهتره

انشااله مثبته بیا نتیحه رو بهم بگو

منفی شدم🥲

زدی،،

زدی

الان زوده عزیزم

ایشالا با خبر مثبتی میای بدو بزن بیا ک منتظرخبرتیم خواهر

ان شاالله مثبت بیا بگو ببینم چیشد

سوال های مرتبط

مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌ونهم بارداری