بچه ی زیر ده سال بهش فشار میاد خوب نیست ببری آب گرم به خاطر داغی نمیگم میگن املاح آب معدنی برای بچه ها سنگینه وبهشون فشار میاره
بله عزیزم
میزارن
البته الان آبگرما انقدر خلوته که انگار وی آی پی گرفتی
۴،۵ نفر
کسی تو سرما نمیره استخر، اکثرا خالی هستن
ولی اب گرم برابچه یک ساله خیلی بنظرم مناسب نیی
خودمون میریم خفه میشیم حالااون بچه😄
بعدسرده بیرون میبریش بیرون بعد استخر سرمانخوره
من تابستون رفم اونجا سرد بود حالا شما عادت دارین ب سرما
اره میزارن وی آی پی خانوادگی برید
اره من هفت سال پیش دخترم یک ساله بود بردمش وی ای پیشو یادم نیس ولی هروز یجا میرفتیم میبردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.