۸ پاسخ

دختر من هم دوروز تب شدید داشت من با گلاب و آب ولرم پاشویه کردم انگار آب رو آتیش بود اینم یه خانوم سن بالا به من گفت

یکم سرکه سیب بریز تو آب و پاشویه کن
شیاف استامینوفن ۱۲۵ بزار

اره من دکتر بهم گفت در صورت تب بالا هر ۴ ساعت میتونی بجای استامینوفن بدی ولی مایعات هم بخوره حتما آب بخوره

با معده خالی نده اگه زیاد بالاس شیاف استامینوفن ۱۲۵ بردار

عزیزم جوراب نم دار پاش کن تبو میاره پایین
چند بار تکرار کن

پروفن نمیدونم اما کف پاهاش پیاز حلقه کن جوراب بپوش
یا با آب نمک پاهاش پاشویه کن

آره عزیزم و اینکه پروفن شش ساعت یک باره نه هشت ساعت

بله ۶ ساعتیم میشه
ولی زودتر ن

سوال های مرتبط