شکمم واسه هفتم خیلی کوچیک نیست☹️

تصویر
۱۰ پاسخ

من که پس فردا زایمانم یکم از شکم تو بزرگتره😅البته بچه دختر معمولا شکم کوچیک تر میشه من بچم دختره

منو گل پسر 😃🤪

تصویر

یه لحظه فکر کردم باسنت شکمته😆😆😆

ولی خدایی شکمت کوچیکه نسبت به بقیه که اینجا فرستادن خیلی شیک و نازه
منم هیچی شکم ندارم احتمالا هفته تو مثل تو باشم همینطور پیش بره

مال منم همینقدره

آره خیلی من الانم سه برابره شکم توعه البته نمیتونم بشینم پاشما. شکم کوچیک نینیش بزرگ میشه گلم

آره خیلی من الانم سه برابره شکم توعه البته نمیتونم بشینم پاشما. شکم کوچیک نینیش بزرگ میشه گلم

ن بابا خوبی
شکم منو نگا الان

تصویر

باسنت بیشتر رشد کرده😁😂
شوخی میکنم

شکم منم همینهه تازه خیلیم اومده پایین

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آریا🌱 مامان آریا🌱 ۱ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ویکم بارداری