سلام من 17 هفته ی بار داریم هست زیر شکمم خیلی درد می‌کنه چرا

۵ پاسخ

منم همه پیش اینجوری بودم الان خوب شد

با کار کردن و عطسه و خنده اینا درد میگیره

سلام منم دقیقا همینجوریم

منظورم اولی بود

منم دقیقا گرفتگی دارم

سوال های مرتبط