کیا هفته بعد زایمانشونو دستاااا بالا😍😍😍✋🏻

۱۶ پاسخ

واسه من روز تولد خودم ۱۸ بهمن

حدس بزنید من چندم؟؟؟

من دو هفته دیگه

من هفته دیگه ✋️✋️

انشاالله

منم هفته دیگه✋✋😍

من چهارشتبه

ان شاالله همتون بسلامتی زایمان کنید و هفته دیگه بگید اخیش راحت شدم 😊

من من

منم طبیعی معلوم نیس کی

من ۱۹بهمن🥺

من ۱۴ بهمن نوبت سزارینم هست خیلی استرس دارم

واسه من گفته ۲۲ بهمن🫢

دست راستتون رو سر من😩
طبیعی ام معلوم نیس کی درد بیاد خیلی بلاتکلیفی بده🫩

ههعععععییی

منم نوبت زایمان دارم هفته دیگه😎

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی