۲ پاسخ

به پا میزنن
خیلی سنگین . یادمه دخترم ۴ ماهگی خیلی اذیت شد

من نزاشتم این واکسن جدید هارو بزنن چون بچم فک کنم حساسیت داره .. یدونه زد پاش یدونه هم خوراکی داد

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی قصد بارداری
مامان نی نی ها مامان نی نی ها هفته بیست‌ودوم بارداری