برای ازمایش بتا باید ناشتا رفت؟؟

۷ پاسخ

نه نیازی نیست
اگه تیتر بتا بدی خیلی بهتر از بتا معمولیه

منم عصر دادم نیاز به ناشتا نیست

لازم نیست من عصر دادم

نه عصر هم میگیرن

نه نیازی نیست و ناشتا باشی

نه لازم نیس

نه.

سوال های مرتبط

مامان نبات🎀🩷 مامان نبات🎀🩷 هفته بیستم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان تربچه🫜🩷 مامان مامان تربچه🫜🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان النا 👧🏻💜 مامان النا 👧🏻💜 قصد بارداری
مامان جوجوم🐣 مامان جوجوم🐣 هفته شانزدهم بارداری