برای آزمایش بتا باید ناشتا بود؟

۴ پاسخ

نه عزیزم

ن عزیزم

نع لازم نیس ناشتا باشی

نه عزیزم ولی صبح زود بری غلظت هورمونش بیشتره

سوال های مرتبط

مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان نبات🎀🩷 مامان نبات🎀🩷 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلیم💫🌱 مامان تودلیم💫🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان تربچه🫜🩷 مامان مامان تربچه🫜🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان النا 👧🏻💜 مامان النا 👧🏻💜 قصد بارداری
مامان جوجوم🐣 مامان جوجوم🐣 هفته شانزدهم بارداری