فشار م۱۳ تو بالاست؟

۵ پاسخ

اگه فشار خونی هستی دکتر گفت تا ۱۴ اشکال نداره ولی بالاتر از ۱۴ نباید بره

سلام عزیز اگه خیار داری تو خونه یکی دوتا بشور بخور بدون نمک

لب مرزه دیگه.برو‌دکتر

۱۳ نباید رد کنه به دکترت بگو

اره ی مقدار

سوال های مرتبط

مامان الهام مامان الهام ۱۲ ماهگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم هفته سی‌وچهارم بارداری