۵ پاسخ

من یه هفته ست شروع کردم مصرف شیاف و آمپول. شیاف که پروژسترون هست. اسم آمپولش هم خارجیش پرولوتون و ایرانیش میشه فمولایف

بله من حدودا ۵ روزه دارم قرص نیفیدیپین میخورم برای زایمان زود رس
گفته ۱۰ بخورم کافیه ولی آخر بهمن زایمانمه

من شیاف صبح ظهر شب . آمپول پروستروژن. قرص دوفامد

اره من امپول هفته های پایین تر شیاف الان هرشب میذارم

من شیاف پروژسترون استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان دارچین مامان دارچین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد