من از 6هفته دکترم گفته قطع کنم دیگه
من از اول بارداری تا الان هرشب شیاف میزارم
من از 6هفته استفاده میکنم
از هفته ۸ تا الان و تا اخر
از اول بارداریم تا ۳۲هفته استفاده میکرردم
از ۶هفته الان 🫠
من از هفته هشتم تا ماه هشتم که الان هستم هرشب داشتم هنوزم باید ادامه بدم
سلام همه خانمای باردار استفاده میکنن عزیزم هرکی برای یه چیزی
من از ۲۰ هفته دارم استفاده میکنم
سلام گلم من توی هفته های اول بارداریم مصرف کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.