سلام کسی شیاف پروژسترون مصرف کرده؟

۱۰ پاسخ

من از 6هفته دکترم گفته قطع کنم دیگه

من از اول بارداری تا الان هرشب شیاف میزارم

من از 6هفته استفاده میکنم

از هفته ۸ تا الان و تا اخر

از اول بارداریم تا ۳۲هفته استفاده میکرردم

از ۶هفته الان 🫠

من از هفته هشتم تا ماه هشتم که الان هستم هرشب داشتم هنوزم باید ادامه بدم

سلام همه خانمای باردار استفاده میکنن عزیزم هرکی برای یه چیزی

من از ۲۰ هفته دارم استفاده میکنم

سلام گلم من توی هفته های اول بارداریم مصرف کردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری