میشع بگین چطور فرنی درست کنم

۴ پاسخ

ی قاشق مربا خوری ارد برنج و یک لیوان اب رو هم بزن خوب که حل شد داخلش،بذار روی شعله به هم بزن وقتی به قوام اومد برش دار وقتی خنک شد میتونی با شیر خودت یا ۳۰ سی سی شیر خشک رقیقش کنی بدی نینیت نوش جون کنه

یکم که سفت شد لعاب انداخت خاموش کن

شیر بزار جوش،بیاد ارد برنج

سلام عزیزم یکم ارد برنج و تواب حل یا شیر حل کن بعد بزار جوش بیاد هم‌بزن که سرنره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان علیسان💋 مامان علیسان💋 ۳ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کاوه مامان کاوه ۱ سالگی
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۸ ماهگی