آزمایش گلوکز چند هفته انجام میشه؟
وچجوریه،ازتجربیاتتون بگید🥲

۷ پاسخ

😍😍🌹

واسه من زیاد سخت نبود

من 7/30رفتم اول اون محلول باآب قاطی کردم خوردم بعد آزمایش ادرار گرفت بعد8/30خون گرفت دوباره 9/30خون گرفت 10/30خون گرفت ولی بدون ناشتا بودم خیلی شیرین بود ولی من زده نشدم تونستم بخورمش

من ۲۱هفته دکترم فرستاد
برا من خوب بود اذیت نشدم

۲۵ هفته
ی ازمایش مث همه ازمایشاس اصلا چیز ترسناکی نیست
اون شربتی ام ک میدن بخوری کاملا قابل خوردنه و تحملش اصلا سخت نیست ب خودت استرس نده

آره عزیزم تا آخر هفته27میشه رفت

24الی27هفته من شنبه میخوام برم یه ناشتا ویکی هم یه پودر میدن با آب قاطی میکنید و میخوری بعد یک ساعت دوباره خون میدین

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🩷 مامان تو دلیم🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی