منم پویش پیش گدازنده رفتم تخمک کشی شدم ۲۷ دی
چرا من حدود ۶۰ تا دارو تا تخمک کشی زدم بعد اون هم ۲۰ تا کلی هزینه سرم دادم گف شکمت اب آورده زیاد تخمک داشتی پیش دکتر خسروی دوروز بعدش رفتم گف آب نیاورده ینی من رسما ۵ میلیون پول سرم دادم ک نیاز نبود
حس میکنم زیاد دارو میده هزینه میتراشه برا بیمار🥺
من FSH و HMG زدم و لتروزول خوردم
دکتر کامرانی راد و میرحسینی اخلاقشون زیاد خوب نیس ولی ستاری و خسروی خوش اخلاقن
چقدر بیشعور بوده😒 بدبخت اون مریضایی که پیش همچین دکتری میرن
کجا میری دکتر عزیزم
کدوم دکتر بود ؟!
چقدر فهمید ک خون ریزی داری با سونو؟
دقیقا
منم میخاستم عمل بشم
من واقعا شیو کرده بودم ولی یهویی کیسه آبم ترکید دبگه نتونستم همون روز برم ولی کثیفم نبودم
رفتم حالا شکمم مو نداشت میگه میدونستم توام کثیفی
چ بی ادب
مگ خودش پریود نمیشه
بعضی دکترا واقعا بیشعورن
خواهر شوهز من رفته بود واسه معاینه پیش یه دکتر
شوهرش خیلی ازش رابطه میخواد یعنی هروز هم باشه میگه بیا
دکتر بهش گفته بود دهانه رحمت عفونت کرده خانم مگه تو با چند نفر رابط داری که اینجوری شدی
خواهرشوهرم مطب گذاشته بود رو سرش زنیکه بیشعوز این چه حرفیه میزنی
انتظار چی داشته پ😐😂
حس معذب بودن میدن به بیمار!!
واقعانم متاسفم برا همچین دکتراییییییی
واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.