۷ پاسخ

درد مثل پریودی اگه باشه عادیه،ترشح هم عادیه

من ترشحم یکم کرمیه بایکم بو گفت ترشح تو بارداري یکم بو داره اگه روشرتت بوش خیلی بد نیست طبیعیه

اگر درد بشدت زیاد باشه و خونریزی یا لکه بینی داشته باشی دکتر برات شیاف مینویسه در کنار استراحت

من از اول بارداری تا الان همین دردا رو داشتم

این دردا کاملا طبیعیه عزیزم رحمت داره جا باز میکنه

عفونت نداری ک ترشحت بوداره؟

تجربشو ندارم🥲

سوال های مرتبط

مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری