سلام خانوما کسی بود با پیش اب باردار شد باشه

۵ پاسخ

اون آدم یا خیلی خوش شانسه یا خیلی بد شانس(اگه تو اقدام نبوده باشه )😁

آره بابا من خیلیارو دیدم

عزیزم تست بزن معلومه
۵ روزه عقب انداختی

بله من. باور نمی‌کردم و حتی چون قصد بچه دار شدن نداشتیم بعداز تاخیر در پریودی بی بی چک هم نزدم و ۹ هفته بودم که فهمیدم باردارم. از تهوع و کاهش وزن مشکوک شدم و بی بی گذاشتم دیدم بله....

بندہ 😂😂

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری