حالت تهوع ندارم تو بارداری طبیعیه؟

۶ پاسخ

تو بنده خاص خدایی 😂 خداروشکر کن
والا ما ک پاره شدیم

بنده خوب خدا شمایی گل

منم تا الان بالا نیاوردم..فقط تهوع دارم اونم خیلی کممم

اره منم واسه پسرم هیچی نداشتم فقط دلم میخواست بخورم

برو خداروشکر کن که نداری ...

منم تاحالا ن حالت تهوع داشتم ن بالا اوردم بدن با بدن فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری
مامان نینیم مامان نینیم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد