خانما ۷هفته قلب تشکبل شده؟ضربان داره؟

۷ پاسخ

من ۷هفته و ۴روز رفتم ضربان قلبشم ۱۷۲بود
سر پسرمم ۶هفته و ۱روز رفتم قلبش تشکیل شده بود ولی ضعیف بود ۱۱۲بود

تشکیل میشه ولی ضعیف میزنه بزار ۸ هفته برو

اره من هفته پنجم رفته بودم و همه چیز اوکی بود و قلبش هم میزد

آره اوکیه

من ۵هفته رفته بودم تشکیل شده بود

احتمالا ضربانش کم باشه ولی تشکیل شده بزار ۸ هفته مطمعن برو

منم میخام۷ هفتع برم سونو تا ۸ هفتع صبر ندارم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۵ ماهگی
مامان النا.لیانا مامان النا.لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ام بارداری