اومدم سونوی ان تی برام دعا کنید با خبر خوب بیام

۹ پاسخ

پس کی آزمایشش رو میخای بدی

اخی عزیزم انشاالله ک خوبه

ان شالله همه چی خوبه عزیزم با دل خوش برگردی ان شالله 😍🙏منم سه شنبه میرم ان تی واسم دعا کن

انشالله که همه چی خوب و با خبرهای خوب میای

انشاالله

ان شاءا

انشالله

ایشالا

انشالله

سوال های مرتبط

مامان آقا علیسان🐣💙 مامان آقا علیسان🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عدسی مامان عدسی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۳ ماهگی
مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته هفدهم بارداری