۷ پاسخ

عکس اومد فرستادم؟

ببخشید شما این ۹ سیکل رو چجوری حساب میکنین من بلد نیسم

این کیته

تصویر

کاشکی منم هر وقت کیت میزنم هاله میندازه همینو میگم🥺
عزیزم انشالله این ماه بی بی چکت مثبت شه🫂❤️

نه ربطی نداره برای من سیکل ۱۰ مثبت شده تازه سیکل ۹ یه حاله کم رنگ داشت

من از ۱۲ سیکلم کیت میزارم نمیدونم چرا همش مثبته

خیلی زود شروع کردی گلم
من از13سیکلم زدم میگم زوده کاش دیرتر میزدم

سوال های مرتبط