۸ پاسخ

نکنه ما خواهریم ؟ 😂

من همش دوست دارم گریه کنم خدایا آرومم کن

من توی هفته ۷ همینجوری بودم

من الان فقط میخوام دعوا کنم با شوهرم

منم توبارداری اینجوری بودم ولی بچم ایست قلبی کرد توروخداتامیتونیداسترس وغم وغصه روبزاریدکنارخدایی نکرده روی بچه اثربدی میزاره

منم اینجوری‌ام 😔

من امروز خیلی دلم تنگ برادرم هست که فوت کرده
نمیتونم برم سرخاکش 😭😭😭😭😭😭🖤🖤🖤🖤

منم زمانی که باردار بودم همینجور بودم حتی شوهرم تا چیزی میگفت سریع گریه ام میگرفت ولی خب خدا نخاست بچم بمونه

سوال های مرتبط