من از چند روز قبل موعد همینجور دارم اشک میریزم هنوزم روحیه ام اوکی نشده
با نماز و قرآن فقط آروم تر میشم
من بعد از لکه بینی و خون ریزی داشتم هنوز سنو نرفتم دلم خیلی گرفته همش گریه میکنم
من بارداری اولم که دختر بود خیلی بر سر چیز های علکی گریه میکنم خیلی احساساتی شدم الا ن نه بیشتر عصبانی هستم خیلی خیلی کم گریه میکنم
منم الان اومدم خونه مادرم آنقدر بی توجهی میکنن و فقط به اون خواهرم که بچه۴ستله دارن میرسن که بزور بغضمو نگه داشتم همش به خودم میگم وقتی براشون مهم نیستی چرا اصلا اومدی
آره بابا مخصوصا اوایل بارداری که من خودمو کشتم انقد گریه کردم و حالم بد بود🥺 ولی بعد کم کم بهم ریختگی هورمونا انگار بهتر میشه دیگه اونقدر دلت گریه نمیخواد
مال من اینجوری بوده تا الان
بله من به بال زدن مگس هم گریم میگیره🥺😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.