خانوما زیر دلم یهویی درد پریودی میگیره خطرناکه؟ 🥹

۳ پاسخ

عزیزم رفتی سونو .جنین تشکیل شده یا فقط ساک حاملگیه؟

اوایلشی خیر

نه عزیزم طبیعیه فشاریه که رحم وارد میکنه چون داره بزرگ میشه🥹

سوال های مرتبط

مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری